Home » » Esenyurt'ta silahlı saldırı: 2 ölü

Esenyurt'ta silahlı saldırı: 2 ölü

Yazar gölge on 27 Ocak 2014 Pazartesi | 18:26


Esenyurt'ta park halindeki minibüste silahla vurulan biri kadın, iki kişi hayatını kaybetti.
Esenyurt'ta silahlı saldırı: 2 ölü
İncirtepe Mahallesi Halide Edip Adıvar Caddesi'nde park halindeki 34 UD 8395 plakalı minibüsün bulunduğu yere gelen kimliği belirsiz kişi ya da kişiler, araçtaki iki kişiye silahla ateş etti.

Silah seslerini duyan vatandaşların durumu bildirmesi üzerine, olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk

edildi.

Sağlık ekiplerinin yaptığı incelemede, üzerinden kimlik çıkmayan bir kişinin hayatını kaybettiği belirlendi.

İlk müdahalesi yapılan yaralı kadın ise Anadolu Hastanesine kaldırıldı. Buradaki müdahalenin ardından

Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edilen kadın kurtarılamadı.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Beğen Ekle :

+ yorum + 4 yorum

Adsız
31 Ocak 2014 17:15

elveda güzel dostum elveda yakışıklı demir yürekli dostum allahtan başka kimseden korkmayan dostum herkesi kendi gibi delikanlı sanan dostum kahpelerin tuzağına düşen dostum allah mekanını cennet eylesin bu kafirlerin allahtan korkmayanların yanına kalmaz bu müslümanım deyipte başını secdeye koyan alçaklar secdeden kalkıp iki küçük çocuğu olan dağ gibi delikanlı adamı öldüren kafirler siz gece gündüz secdeden kalkmayın silaha güvenen korkaklar tuzak kuran hainler alah size cehennemde en güzel yeri hazırladı hiç korkmayın sakın

Adsız
31 Ocak 2014 17:17

mekanın cennet olsun yakışıklı korkusuz delikanlı seni seviyoruzzz

Adsız
1 Şubat 2014 16:32

böylelerini asmalı idam geri gelsin çok acil

Adsız
10 Şubat 2014 23:55

@Ads�z haklısın

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Esenyurt Aktüel Haber - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger