Home » , » Gürbüz Çapan Halktır, Durduramazsınız mitingi düzenlendi

Gürbüz Çapan Halktır, Durduramazsınız mitingi düzenlendi

Yazar gölge on 9 Şubat 2014 Pazar | 18:00



30 Mart Yerel Seçimlerine çok kısa bir süre kala, hapis cezası Yargıtay tarafından onanan CHP Esenyurt

Belediye Başkan Adayı Gürbüz Çapana destek vermek için Esenyurt Cumhuriyet Meydanında Çapan Gönüllüleri

tarafından Gürbüz Çapan Halktır, Durduramazsınız mitingi düzenlendi.

Binler Çapan için haykırdı: Gürbüz Çapan halktır durduramazsınız!

Çapan Gönüllüleri’nin düzenlediği mitingde konuşan CHP Esenyurt Belediye Başkanı Dr. Gürbüz Çapan, “Çıkıyor

sahte kabadayı kefenle yola çıktığını söylüyor. Niye mahkemelerle, hakimle, savcıyla oynuyorsun? Niye her

gün polis tayini yapıyorsun? Hadi ölümü ve kefeni göze almıştın? Ben tabutumu koyuyorum. Tabutumu koyacağım,

kaldıracaksınız. Bunu Türkiye, İstanbul, Esenyurt görecek” dedi.

“SEVGİYİ ÖRMEK İÇİN GELDİM”

CHP Milletvekilleri Süleyman Çelebi, Kadir Gökmen Öğüt, CHP’li Belediye Başkanları ve Başkan Adaylarının

yanı sıra 100’ün üzerinde sivil toplum kuruluşu ve derneğin de destek verdiği mitinge 10 binlerce kişi

katıldı. Yoğun katılım nedeniyle yer yer izdihamların yaşandığı meydan da yer bulamayan vatandaşların

ağaçlara, üst geçitlere çıktığı miting de konuşan Esenyurt Kurucu Belediye Başkanı Dr. Gürbüz Çapan, “Ben

buraya aday olmak için gelmedim, sizi birleştirmek ve aranızdaki sevgi bağlarını yeniden örmek için geldim.

Sizi yeniden birleştirmek, birbirinize dost etmeye, arkadaş etmeye, aranızdaki husumeti ve kini yok etmek

için buradaydım” dedi.

“ŞİMDİ SADECE TOPLAYIP YİYORLAR”

Esenyurt’ta 1989’da iş başına geldiklerinde yolun, suyun, kanalın, elektriğin olmadığını dile getiren Çapan;

 “Bir yoksul Esenyurtlular vardı, bir de ben vardım. Neyi nasıl yaptığımı onlara sorun. Bakkallar,

fırıncılar denetim görevlilerimizdi. Bir tek taşınızı çaldırmadım. 157 personelle Esenyurt’u kurdum, şimdi 3

bin kişi çalışıyor Esenyurt Belediyesi’nde. Yapılacak iş de kalmadı; toplayıp yiyorlar sadece” dedi.

“YAPTIKLARI HER ŞEYİN HESABINI SORACAĞIM”

Gürbüz Çapan konuşmasının devamında şunları dile getirdi; “Bunlar faşizmden daha karadırlar. Uyduruk bir

okul yaptılar “Esenyurt Üniversitesi” diye. Tabelasına bakın, kapkaradır. İçleri gibi, kapkara…

Sahtekârlar, özel üniversiteyi devlet üniversitesi kurmuş gibi satmaya çalışıyorlar. Buradan söylüyorum;

yaptıkları her şeyin hesabını soracağım.

“GELDİĞİMİZDE ESENYURT’U NORMALLEŞTİRECEĞİZ”

Bir yılda 60 kadar Tokatlı hemşerimiz kepçeyle kanal açtılar. Esenyurt’un geleceğini 500 bin nüfusa göre

planlamıştık. En yüksek kat 4’tü, düzgün evler yapacaktık, tanış – biliş olacaktık. Ama şimdi 35 katlı,

birbirini tanımayan, birbirine selam vermeyen bir kent kurmaya çalışıyorlar. Geldiğimizde onları normal hale

getireceğiz.

“ALLAH’IN MAHKEMESİNE TAŞIYACAĞIM ONLARI”

Bacasız kent yaptık. Birleşmiş Milletler Konut Forumu olan Habitat’tan ödül kazandı Esenkent. Yoksul

ülkelerde konut sorununa çözüm olarak Hindistan’a önerildi ve Hindistan da Esenkent uygulaması yaptı. O da

yetmedi, Recep Tayyip Erdoğan Belediye Başkanı olunca Esenkent’ten esinlenerek Başakşehir’i kurdu. Azgın

sermayenin iştahı Esenyurt için yeni kabarıyor. Esenyurt’un değerini yükselttik, geldi kuleler diktiler.

Kule dikmesinler demiyoruz ama başkasının hakkını da yemeyecekler. Kimse 20 emsal inşaat yapamaz, kimse 20

kat fazla yapamaz. Hiç kimse İstanbul’un siluetini bozamaz. Başbakanımız Zeytinburnu’ndaki kuleleri

görmediğini söylüyor, eyvallah… Peki, Necmi de buradaki kuleleri görmedi mi? Soğan zarından ayakkabı

köselesi çıkarmaktadır arkadaş, 20 kat kaçağı nasıl göremez? Allah’ın mahkemesine gideceğiz, Allah’a

inanıyorlarsa oraya taşıyacağım kendilerini.”

“IRKIMDAN SANA NE? ASIL İŞ ADAM OLMAKTA”

CHP Esenyurt Belediye Başkan Adayı Gürbüz Çapan, kendisine karşı geliştirilen Ergenekon komplosuna da

değinerek şöyle konuştu; “Başımıza gelmeyen kalmadı; 1999’da yok etmeye çalıştılar, beceremediler. Düzmece

müfettiş raporlarıyla Ermeni asıllı Kürt olduğunu söylediler. De ki Ermeni’yim, Süryani’yim, Kürt’üm,

Türk’üm, ne fark eder? Adam ol adam!

“SORMAZSAM NAMERDİM”

2004’te jandarma ve AKP kolkola taktı, bizi bölerek Necmi’yi seçtiler. Daha sonra Jandarma Alay Komutanı da

Necmi’ye Esenkent’te karakol yaptığı için plaket verdi. Abdullah Baştürk Demokrasi Parkı’nı işgal ettiği

için aldı o plaketi Necmi. Hayrını görün, onun da hesabını soracağım. İşgal ettiğiniz yerlerin, parkların

hesabını bir bir, metre metre, santim santim sormazsam namerdim.

2007’de Esenyurt’u tekrar toparlamaya hazırlanıyorduk ki, birden Ergenekon’cu olduk. Benim için her şeyi

söylediniz, bir de faşist mi oldum? Irkçı mıyım ben? Irkçı davrandığım kimse oldu mu içinizde? Bana atılan

çamurları silme görevi sizindir.

“TABUTUMU KOYACAĞIM”

Birinci göreviniz bu pis suratlıları, kara kalplileri buradan kovmaktır. Ne olursa olsun… Çıkıyor sahte

kabadayı kefenle yola çıktığını söylüyor. Niye mahkemelerle, hakimle, savcıyla oynuyorsun? Niye her gün

polis tayini yapıyorsun? Hadi ölümü ve kefeni göze almıştın? Ben tabutumu koyuyorum. Tabutumu koyacağım,

kaldıracaksınız. Bunu Türkiye, İstanbul, Esenyurt görecek.”

MEYDAN GÖKKUŞAĞI GİBİYDİ

Miting meydanındaki afişler ve dövizler de dikkat çekiciydi. Beşiktaş’ın Çarşı grubu ve Esenyurtlu

Fenerbahçeliler de mitinge destek verenler arasında yer alıyordu.  Renk cümbüşüne dönüşen meydandaki

dövizlerden bazıları şunlardı: “Gürbüz Çapan Trakya’da fabrika işçisidir, susturamazlar”, “Gürbüz Çapan

Giresun’da bir doktordur susturamazlar”, “Gürbüz Çapan Van’da üşüyen bir çocuktur, susturamazlar”…

kaynak:http://www.yerelgaste.com/
Beğen Ekle :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Esenyurt Aktüel Haber - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger